F.A.Q

Hva koster det å leie Eventhallen ?

Det er ingen fastpris på hallen, prisen beregnes utifra en rekke faktorer (dato, tid, type arrangement, antall gjester etc.) For at vi skal kunne gi deg riktig pris, må skjema på nettsiden fylles ut (tar 2 min).

Må jeg betale depositum ?

Ja. Depositum betales ved kontrakskriving. Dette betales tilbake 1 uke etter arrangementet. Er det skader, brekkasje eller ekstra bestillinger trekkes dette fra depositumet.

Hva er inkludert i leieprisen ?

Se eget skjema.

Får jeg utlevert nøkkel eller er det noen fra dere der ?

Eventhallen er alltid betjent med vårt personell, både før- under-og etter arrangementene.

Hvor mange er det plass til ?

550 sittende gjester og 600 uten bordsetting.

Kan jeg ta med mat og drikke selv ?

Ja mat og drikke må du ta med selv. Mat kan ikke lages på Eventhallen. Vi har et anrettningskjøkken med varmeskap, fryser, bar med 5 kjøleskap og 2 buffet soner. Vi hjelper deg gjerne med å finne et passende cateringfirma og personell.
Skal du selge alkohol må du søke næringsetaten om skjenkebevilgning.

Er dekor og dekketøy inkludert i leieprisen ?

Nei. Ta kontakt på epost for dekor og dekketøy priser.

Hvor lenge gjelder leieavtalen ?

Leien gjelder i 12 timer. 7 timer arrangement og 5 timer til opprigg / rydding. Klokkeslettene avtales ved kontraktskriving.

Kan jeg pynte dagen før ?

Hvis det viser seg å være ledig kan du pynte dagen før i våre åpningstider 10 -17 mot å betale en timepris. Alternativt må man leie hallen mot en minstepris dagen før.

Teknisk utstyr og leie

Se eget skjema Ta kontakt med teknisk avdeling på tf:23 05 45 45 eller e-post: post@eurotek.no for et tilbud på teknisk utstyr.

 

Videopresentasjon av Eventhallen:






Bookingkalender, Eventhallen:
Rødt = Opptatt


Er datoen du ønsker opptatt?
Forsøk en forespørsel hos Utleielokaler.no